Ydelser

Dialogen om det gode arbejdsliv

Mit udgangspunkt for det gode arbejdsliv er en bevidsthed om at det er ledelsen der sætter rammerne – og det er op til den enkelte medarbejder at tage ansvar for at udfylde rammen for egen trivsel og arbejdsglæde.

Med et sæt dialogkort kan du selv, på din arbejdsplads, igangsætte dialogen om det gode arbejdsliv.

Forsalgspris: 350,- ex moms
Fuld pris: 450,- ex moms

Du kan også vælge at booke et 2 timers workshopbaseret oplæg på jeres arbejdsplads (incl dialogkort)

På 2 timer når vi omkring flere forskellige øvelser som sætter spot på netop det der er brug for hos jer.

Når du booker mig tager vi en snak om hvad I gerne vil opnå og så skræddersyr jeg workshoppen efter det.

Hvis du kan nå at afholde workshoppen i 2024 får du den til 5.500,- ex moms.
Ellers er prisen 6.500,- ex moms.

Bygningsgennemgang

Ved en bygningsgennemgang sætter vi spot på flow.
Hvad fungerer allerede godt? Hvordan er opgaveflowet i virksomheden? Hvad spænder ben for flowet?

Ud fra bygningsgennemgangen starter jeg skitseringsprocessen som vi har en løbende dialog omkring.

Prisen for en bygningsgennemgang starter ved 10.000 kr ex moms og afhænger af udfordringernes kompleksitet og bygningsmassens omfang.

Jeg giver et tilbud på opgaven efter vores første indledende snak.

OBS – dette er ikke en byggeteknisk gennemgang, men jeg tager gerne en bygningskonstruktør med hvis I har brug for også at få belyst byggetekniske problemstillinger.

Workshop facilitering

Når forandringens vinde blæser er det sjældent i virksomhedens interesse at bygge læhegn. Men det kan medarbejderne komme til hvis de bliver utrygge eller ikke kan se meningen i forandringerne.

Det er essentielt for succesraten at involvere medarbejderne i processen undervejs.

Det kan gøres på mange måder, men jeg anbefaler workshop og evt. efterfølgende arbejdsgrupper – fordi jeg har erfaret at det virker rigtig godt.

Hvis du er typen der ønsker at løfte i flok og vil have flere til at tage aktiv og positiv del i forandringerne – så book en workshop.

Prisen ligger typisk på 15-20.000 ex moms.

Passer du ikke i kassen?

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig – også selv om du ikke passer i en af ovenstående kasser.

Nogle af de typiske opgaver jeg løser er:

  • Workshops fra få timer til hele dages varighed – vi mødes og sætter rammer om indholdet hvorefter jeg forbereder samt afholder workshoppen.
  • Skitsering af flow samt fremtidig rumfordeling og indretning – som typisk tager afsæt i outputtet fra en workshop.
  • Facilitering af arbejdsgrupper – det er typisk som en del af skitseringsprocessen hvor arbejdsgruppens opgave er at kvalificere løsningerne.
  • Udviklings- og undervisningsforløb, som kan stikke i mange retninger. Trivsel og arbejdsglæde. Persontyper og konfliktløsning. Grafisk facilitering og faciliteringskompetence generelt.
  • Ledelsessparring på strategisk niveau – det kan være for direktionen eller bestyrelsen. Jeg indgår også gerne i en professionel bestyrelse.

Opgaver og brancher spænder vidt i både detaljegrad, tid og økonomi – vigtigst for mig er at vores kemi passer og at der er et bærende ønske om at samarbejde.